نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب شناسی آسیب شناسی و تدوین چارچوب داوری آثار علمی: یک رویکرد کیفی [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 73-84]
  • آمیخته بازاریابی مقایسه بهکارگیری شیوه‌ی آمیخته بازاریابی 4P در کتابخانههای عمومی نهادی و مشارکتی استان قم [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 1-18]
  • آموزش عالی چه نوع آزمونی برای اندازه‌گیری وضعیت مهارت‌های سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه پیام نور، مناسب است؟ [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 101-114]

ا

  • ابزار لایب کوال سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دید کاربران با استفاده از مدل لایب کوال [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 97-108]
  • ادبیات کودکان و نوجوانان بررسی مشاغل در کتاب های داستان اجتماعی و دانش اجتماعی کودکان90-1380 [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 107-124]
  • ارزیابی سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دید کاربران با استفاده از مدل لایب کوال [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 97-108]
  • ارزیابی خدمات بررسی کیفیت خدمات مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری با به‌کارگیری روش‌شناسی‌ شش سیگما [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 25-38]
  • ارزیابی علمی سنجش حضور علمی کشورهای خاورمیانه در وب؛ رویکردی‌ نو [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 97-103]
  • ارزیابی عملکرد بررسی انتظارات کاربران و میزان رضایتمندی آنها از خدمات کتابخانه با استفاده از ابزار لایب کوال (مورد مطالعه: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت) [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 63-76]
  • ارزیابی وب سایت بررسی وضعیت وب سایت‌های کتابخانه‌های دانشکده‌ای و پژوهشکده‌ای در دانشگاه شهید بهشتی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 23-34]
  • استان مرکزی بررسی رابطه جنسیت و رضایت شغلی با خلاقیت کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 109-120]
  • اشتراک دانش بررسی میزان استفاده از ابزارهای شبکه‌های اجتماعی در به اشتراک‌گذاری دانش بین کتابداران دانشگاه اصفهان [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 9-24]
  • اصفهان بررسی میزان استفاده از ابزارهای شبکه‌های اجتماعی در به اشتراک‌گذاری دانش بین کتابداران دانشگاه اصفهان [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 9-24]
  • اضطراب اینترنتی نقش دوره کارشناسی کتابداری و اطلاع‌رسانی بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان نسبت به اینترنت بر اساس مدل IAS [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 55-68]
  • اعضا کتابخانه نقش کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیشابور در افزایش سواد اطلاعاتی شهروندان [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 39-54]
  • اعضای هیأت علمی بررسی دانش، نگرش و عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در به کارگیری کتابخانه ملی دیجیتال پزشکی ایران [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 49-56]
  • اعضای هیأت علمی بررسی مهارت‌های اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد بروجرد در شناخت تفاوت‌ها و استفاده از پایگاه‌های اطلاعاتی استنادی و تمام متن الکترونیکی در کتابخانه‌های دیجیتال [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 69-80]
  • الگوی کوئین و کامرون بررسی فرهنگ سازمانی حاکم بر کتابخانه‌های دانشگاه‌های شهر تبریز بر اساس مدل کامرون و کوئین [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 85-96]
  • اینترنت بررسی میزان آشنایی و استفاده کتابداران کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور از قابلیت‌های وب ۲ در محیط کار [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 57-72]
  • اینترنت نقش دوره کارشناسی کتابداری و اطلاع‌رسانی بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان نسبت به اینترنت بر اساس مدل IAS [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 55-68]
  • انتظارات کاربران بررسی انتظارات کاربران و میزان رضایتمندی آنها از خدمات کتابخانه با استفاده از ابزار لایب کوال (مورد مطالعه: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت) [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 63-76]

ب

  • بازاریابی بررسی میزان رضایت از ارائه خدمات کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد بازاریابی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 89-100]
  • بازاریابی مقایسه بهکارگیری شیوه‌ی آمیخته بازاریابی 4P در کتابخانههای عمومی نهادی و مشارکتی استان قم [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 1-18]
  • بازده کیفی بررسی کیفیت خدمات مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری با به‌کارگیری روش‌شناسی‌ شش سیگما [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 25-38]
  • برونداد اطلاعات بررسی جریان اطلاعات در پژوهشکده‌های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 47-60]

پ

  • پایایی چه نوع آزمونی برای اندازه‌گیری وضعیت مهارت‌های سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه پیام نور، مناسب است؟ [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 101-114]
  • پایان‌نامه‌های علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی تعیین فرایند زیست روش‌های پژوهش در پایان‌نامه‌های علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه‌های دولتی ایران از سال 1384-1388 [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 35-48]
  • پایگاه های اطلاعاتی استنادی بررسی مهارت‌های اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد بروجرد در شناخت تفاوت‌ها و استفاده از پایگاه‌های اطلاعاتی استنادی و تمام متن الکترونیکی در کتابخانه‌های دیجیتال [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 69-80]
  • پایگاه های اطلاعاتی تمام متن بررسی مهارت‌های اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد بروجرد در شناخت تفاوت‌ها و استفاده از پایگاه‌های اطلاعاتی استنادی و تمام متن الکترونیکی در کتابخانه‌های دیجیتال [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 69-80]
  • پایگاه وب‏آوساینس تحلیل استنادی و ترسیم نقشه تاریخ نگاشتی تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه وب‏آوساینس طی سال‌های 2000 تا 2009 [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 19-34]
  • پایگاه وب آو ساینس تحلیل استنادی و ترسیم نقشه علمی مطالعات کتابداری و اطلاع‌رسانی در پایگاه استنادی "وب آو ساینس" از سال 1993 تا 2011 [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 9-22]
  • پایگاه وب علوم مطالعه تولیدات علمی جهانی کتابداری و اطلاع‌رسانی بر اساس مدارک نمایه شده در پایگاه وب علوم [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 81-96]
  • پردازش اطلاعات بررسی جریان اطلاعات در پژوهشکده‌های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 47-60]

ت

  • تبریز بررسی فرهنگ سازمانی حاکم بر کتابخانه‌های دانشگاه‌های شهر تبریز بر اساس مدل کامرون و کوئین [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 85-96]
  • تحلیل استنادی تحلیل استنادی و ترسیم نقشه تاریخ نگاشتی تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه وب‏آوساینس طی سال‌های 2000 تا 2009 [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 19-34]
  • تحلیل محتوا بررسی مشاغل در کتاب های داستان اجتماعی و دانش اجتماعی کودکان90-1380 [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 107-124]
  • تولیدات علمی تحلیل استنادی و ترسیم نقشه علمی مطالعات کتابداری و اطلاع‌رسانی در پایگاه استنادی "وب آو ساینس" از سال 1993 تا 2011 [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 9-22]
  • تولیدات علمی مطالعه تولیدات علمی جهانی کتابداری و اطلاع‌رسانی بر اساس مدارک نمایه شده در پایگاه وب علوم [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 81-96]
  • تولیدعلم سنجش حضور علمی کشورهای خاورمیانه در وب؛ رویکردی‌ نو [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 97-103]

ج

  • جریان اطلاعات بررسی جریان اطلاعات در پژوهشکده‌های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 47-60]
  • جنسیت بررسی رابطه جنسیت و رضایت شغلی با خلاقیت کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 109-120]

چ

  • چارچوب داوری آسیب شناسی و تدوین چارچوب داوری آثار علمی: یک رویکرد کیفی [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 73-84]

خ

  • خدمات کتابخانه بررسی انتظارات کاربران و میزان رضایتمندی آنها از خدمات کتابخانه با استفاده از ابزار لایب کوال (مورد مطالعه: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت) [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 63-76]
  • خدمات کتابخانه‌ای بررسی میزان رضایت از ارائه خدمات کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد بازاریابی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 89-100]
  • خدمات مرجع امکان‌سنجی ایجاد خدمات مرجع الکترونیکی با دیدگاه کاربر محور مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 23-34]
  • خلاقیت کارکنان بررسی رابطه جنسیت و رضایت شغلی با خلاقیت کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 109-120]
  • خودکارآمدی نقش دوره کارشناسی کتابداری و اطلاع‌رسانی بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان نسبت به اینترنت بر اساس مدل IAS [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 55-68]

د

  • داستان‌های اجتماعی بررسی مشاغل در کتاب های داستان اجتماعی و دانش اجتماعی کودکان90-1380 [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 107-124]
  • دانش بررسی دانش، نگرش و عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در به کارگیری کتابخانه ملی دیجیتال پزشکی ایران [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 49-56]
  • دانش اجتماعی بررسی مشاغل در کتاب های داستان اجتماعی و دانش اجتماعی کودکان90-1380 [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 107-124]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی بررسی میزان استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین از مجلات چاپی فارسی در مقایسه با مجلات الکترونیکی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 77-92]
  • دانشجویان دانشگاه پیام نور چه نوع آزمونی برای اندازه‌گیری وضعیت مهارت‌های سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه پیام نور، مناسب است؟ [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 101-114]
  • دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی نقش دوره کارشناسی کتابداری و اطلاع‌رسانی بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان نسبت به اینترنت بر اساس مدل IAS [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 55-68]
  • دانشگاه آزاد اسلامی بررسی جریان اطلاعات در پژوهشکده‌های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 47-60]
  • دانشگاه آزاد اسلامی بررسی میزان رضایت از ارائه خدمات کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد بازاریابی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 89-100]
  • دانشگاه آزاد اسلامی تحلیل استنادی و ترسیم نقشه تاریخ نگاشتی تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه وب‏آوساینس طی سال‌های 2000 تا 2009 [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 19-34]
  • دانشگاه آزاد اسلامی مطالعه متغیرهای جمعیت شناختی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی و تأثیر آن بر ویژگی‌های روان شناختی کارآفرینی از دیدگاه مکتب انسان گرایانه، مطالعه موردی: واحدهای جامع دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 35-46]
  • دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بررسی میزان استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین از مجلات چاپی فارسی در مقایسه با مجلات الکترونیکی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 77-92]
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران امکان‌سنجی ایجاد خدمات مرجع الکترونیکی با دیدگاه کاربر محور مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 23-34]
  • دانشگاه آزاد واحد بروجرد بررسی مهارت‌های اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد بروجرد در شناخت تفاوت‌ها و استفاده از پایگاه‌های اطلاعاتی استنادی و تمام متن الکترونیکی در کتابخانه‌های دیجیتال [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 69-80]
  • دانشگاه اصفهان نقش دوره کارشناسی کتابداری و اطلاع‌رسانی بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان نسبت به اینترنت بر اساس مدل IAS [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 55-68]
  • دانشگاه شهید بهشتی بررسی وضعیت وب سایت‌های کتابخانه‌های دانشکده‌ای و پژوهشکده‌ای در دانشگاه شهید بهشتی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 23-34]
  • دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان نقش دوره کارشناسی کتابداری و اطلاع‌رسانی بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان نسبت به اینترنت بر اساس مدل IAS [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 55-68]
  • دانشگاه‏ها بررسی رابطه‏ی هوش سازمانی و میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در کتابخانه‏های دانشگاه‏های دولتی شهر کرمان [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 35-46]
  • داوری آسیب شناسی و تدوین چارچوب داوری آثار علمی: یک رویکرد کیفی [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 73-84]
  • درونداد اطلاعات بررسی جریان اطلاعات در پژوهشکده‌های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 47-60]

ر

  • رضایتمندی بررسی میزان رضایت از ارائه خدمات کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد بازاریابی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 89-100]
  • رضایتمندی بررسی انتظارات کاربران و میزان رضایتمندی آنها از خدمات کتابخانه با استفاده از ابزار لایب کوال (مورد مطالعه: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت) [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 63-76]
  • رضایتمندی شغلی بررسی رابطه جنسیت و رضایت شغلی با خلاقیت کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 109-120]
  • روایی چه نوع آزمونی برای اندازه‌گیری وضعیت مهارت‌های سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه پیام نور، مناسب است؟ [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 101-114]
  • روش‌شناسی‌ شش سیگما بررسی کیفیت خدمات مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری با به‌کارگیری روش‌شناسی‌ شش سیگما [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 25-38]
  • روش‌های پژوهش تعیین فرایند زیست روش‌های پژوهش در پایان‌نامه‌های علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه‌های دولتی ایران از سال 1384-1388 [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 35-48]

س

  • سازماندهی بررسی چگونگی کاربرد فناوری اطلاعات در مجموعه سازی و سازماندهی منابع در کتابخانه‌های مرکزی و دانشکده‌ای دانشگاه‌های آزاد مستقر در شهر تهران [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 9-22]
  • سواد اطلاعاتی چه نوع آزمونی برای اندازه‌گیری وضعیت مهارت‌های سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه پیام نور، مناسب است؟ [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 101-114]
  • سواد اطلاعاتی نقش کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیشابور در افزایش سواد اطلاعاتی شهروندان [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 39-54]
  • سودمندی درک شده نقش دوره کارشناسی کتابداری و اطلاع‌رسانی بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان نسبت به اینترنت بر اساس مدل IAS [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 55-68]

ش

  • شبکه های اجتماعی بررسی میزان استفاده از ابزارهای شبکه‌های اجتماعی در به اشتراک‌گذاری دانش بین کتابداران دانشگاه اصفهان [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 9-24]
  • شهر اهواز بررسی میزان استفاده از فناوری اطّلاعات در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر اهواز و مشکلات و موانع موجود در بهره‌گیری از آن در این کتابخانه‌ها [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 93-106]

ع

  • علم‌سنجی مطالعه تولیدات علمی جهانی کتابداری و اطلاع‌رسانی بر اساس مدارک نمایه شده در پایگاه وب علوم [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 81-96]
  • علم‏سنجی تحلیل استنادی و ترسیم نقشه علمی مطالعات کتابداری و اطلاع‌رسانی در پایگاه استنادی "وب آو ساینس" از سال 1993 تا 2011 [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 9-22]
  • عملکرد بررسی دانش، نگرش و عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در به کارگیری کتابخانه ملی دیجیتال پزشکی ایران [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 49-56]

ف

  • فایل‌های غنی سنجش حضور علمی کشورهای خاورمیانه در وب؛ رویکردی‌ نو [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 97-103]
  • فرایند زیست پایان‌نامه‌ها تعیین فرایند زیست روش‌های پژوهش در پایان‌نامه‌های علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه‌های دولتی ایران از سال 1384-1388 [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 35-48]
  • فرهنگ سازمانی بررسی فرهنگ سازمانی حاکم بر کتابخانه‌های دانشگاه‌های شهر تبریز بر اساس مدل کامرون و کوئین [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 85-96]
  • فناوری اطلاعات بررسی چگونگی کاربرد فناوری اطلاعات در مجموعه سازی و سازماندهی منابع در کتابخانه‌های مرکزی و دانشکده‌ای دانشگاه‌های آزاد مستقر در شهر تهران [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 9-22]
  • فناوری اطلاعات بررسی میزان آشنایی و استفاده کتابداران کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور از قابلیت‌های وب ۲ در محیط کار [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 57-72]
  • فناوری اطلاعات بررسی میزان استفاده از فناوری اطّلاعات در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر اهواز و مشکلات و موانع موجود در بهره‌گیری از آن در این کتابخانه‌ها [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 93-106]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی رابطه‏ی هوش سازمانی و میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در کتابخانه‏های دانشگاه‏های دولتی شهر کرمان [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 35-46]
  • فهرست نویسی بررسی چگونگی کاربرد فناوری اطلاعات در مجموعه سازی و سازماندهی منابع در کتابخانه‌های مرکزی و دانشکده‌ای دانشگاه‌های آزاد مستقر در شهر تهران [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 9-22]
  • فهرستنویسی توصیفی میزان انطباق فهرستنویسی توصیفی پیشینه‌های کتابشناختی کتاب‌های فارسی موجود در لوح‌فشرده کتابشناسی ملی ایران (84 – 88) با AACR2 [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 47-62]

ق

  • قاضیان ایران بررسی میزان استفاده قضات شهر تهران از منابع چاپی و الکترونیکی کتابخانه‌های قوه قضائیه [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 61-70]
  • قم مقایسه بهکارگیری شیوه‌ی آمیخته بازاریابی 4P در کتابخانههای عمومی نهادی و مشارکتی استان قم [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 1-18]
  • قواعد فهرستنویسی انگلوآمریکن میزان انطباق فهرستنویسی توصیفی پیشینه‌های کتابشناختی کتاب‌های فارسی موجود در لوح‌فشرده کتابشناسی ملی ایران (84 – 88) با AACR2 [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 47-62]
  • قوه قضائیه بررسی میزان استفاده قضات شهر تهران از منابع چاپی و الکترونیکی کتابخانه‌های قوه قضائیه [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 61-70]

ک

  • کارآفرینی مطالعه متغیرهای جمعیت شناختی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی و تأثیر آن بر ویژگی‌های روان شناختی کارآفرینی از دیدگاه مکتب انسان گرایانه، مطالعه موردی: واحدهای جامع دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 35-46]
  • کتابخانة مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دید کاربران با استفاده از مدل لایب کوال [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 97-108]
  • کتابخانه بررسی فرهنگ سازمانی حاکم بر کتابخانه‌های دانشگاه‌های شهر تبریز بر اساس مدل کامرون و کوئین [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 85-96]
  • کتابخانه پژوهشکده‌ای بررسی وضعیت وب سایت‌های کتابخانه‌های دانشکده‌ای و پژوهشکده‌ای در دانشگاه شهید بهشتی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 23-34]
  • کتابخانه دانشکده‌ای بررسی وضعیت وب سایت‌های کتابخانه‌های دانشکده‌ای و پژوهشکده‌ای در دانشگاه شهید بهشتی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 23-34]
  • کتابخانه دانشگاهی بررسی میزان استفاده از ابزارهای شبکه‌های اجتماعی در به اشتراک‌گذاری دانش بین کتابداران دانشگاه اصفهان [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 9-24]
  • کتابخانه دانشگاهی سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دید کاربران با استفاده از مدل لایب کوال [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 97-108]
  • کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت بررسی انتظارات کاربران و میزان رضایتمندی آنها از خدمات کتابخانه با استفاده از ابزار لایب کوال (مورد مطالعه: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت) [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 63-76]
  • کتابخانه دیجیتال بررسی مهارت‌های اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد بروجرد در شناخت تفاوت‌ها و استفاده از پایگاه‌های اطلاعاتی استنادی و تمام متن الکترونیکی در کتابخانه‌های دیجیتال [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 69-80]
  • کتابخانه عمومی نقش کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیشابور در افزایش سواد اطلاعاتی شهروندان [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 39-54]
  • کتابخانه مرکزی امکان‌سنجی ایجاد خدمات مرجع الکترونیکی با دیدگاه کاربر محور مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 23-34]
  • کتابخانه ملی امکان سنجی ایجاد کتابخانه ملی کشاورزی ایران: مطالعه موردی دیدگاه مدیران حوزه کشاورزی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 71-88]
  • کتابخانه ملی دیجیتال پزشکی ایران بررسی دانش، نگرش و عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در به کارگیری کتابخانه ملی دیجیتال پزشکی ایران [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 49-56]
  • کتابخانه ملی کشاورزی امکان سنجی ایجاد کتابخانه ملی کشاورزی ایران: مطالعه موردی دیدگاه مدیران حوزه کشاورزی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 71-88]
  • کتابخانه ملی کشاورزی ایران امکان سنجی ایجاد کتابخانه ملی کشاورزی ایران: مطالعه موردی دیدگاه مدیران حوزه کشاورزی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 71-88]
  • کتابخانه‏ها بررسی رابطه‏ی هوش سازمانی و میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در کتابخانه‏های دانشگاه‏های دولتی شهر کرمان [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 35-46]
  • کتابخانه‌های الکترونیک امکان‌سنجی ایجاد خدمات مرجع الکترونیکی با دیدگاه کاربر محور مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 23-34]
  • کتابخانه‌های دانشکده‌ای دانشگاه آزاد بررسی چگونگی کاربرد فناوری اطلاعات در مجموعه سازی و سازماندهی منابع در کتابخانه‌های مرکزی و دانشکده‌ای دانشگاه‌های آزاد مستقر در شهر تهران [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 9-22]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی امکان‌سنجی ایجاد خدمات مرجع الکترونیکی با دیدگاه کاربر محور مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 23-34]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی میزان رضایت از ارائه خدمات کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد بازاریابی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 89-100]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی مطالعه متغیرهای جمعیت شناختی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی و تأثیر آن بر ویژگی‌های روان شناختی کارآفرینی از دیدگاه مکتب انسان گرایانه، مطالعه موردی: واحدهای جامع دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 35-46]
  • کتابخانههای عمومی مقایسه بهکارگیری شیوه‌ی آمیخته بازاریابی 4P در کتابخانههای عمومی نهادی و مشارکتی استان قم [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 1-18]
  • کتابخانه‌های عمومی بررسی میزان آشنایی و استفاده کتابداران کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور از قابلیت‌های وب ۲ در محیط کار [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 57-72]
  • کتابخانه‌های عمومی بررسی رابطه جنسیت و رضایت شغلی با خلاقیت کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 109-120]
  • کتابخانه-های قضایی بررسی میزان استفاده قضات شهر تهران از منابع چاپی و الکترونیکی کتابخانه‌های قوه قضائیه [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 61-70]
  • کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بررسی میزان استفاده از فناوری اطّلاعات در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر اهواز و مشکلات و موانع موجود در بهره‌گیری از آن در این کتابخانه‌ها [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 93-106]
  • کتابخانههای مشارکتی مقایسه بهکارگیری شیوه‌ی آمیخته بازاریابی 4P در کتابخانههای عمومی نهادی و مشارکتی استان قم [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 1-18]
  • کتابخانههای نهادی مقایسه بهکارگیری شیوه‌ی آمیخته بازاریابی 4P در کتابخانههای عمومی نهادی و مشارکتی استان قم [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 1-18]
  • کتابخانه‌ها و مراجعان امکان‌سنجی ایجاد خدمات مرجع الکترونیکی با دیدگاه کاربر محور مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 23-34]
  • کتابداران بررسی میزان آشنایی و استفاده کتابداران کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور از قابلیت‌های وب ۲ در محیط کار [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 57-72]
  • کتابداران مطالعه متغیرهای جمعیت شناختی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی و تأثیر آن بر ویژگی‌های روان شناختی کارآفرینی از دیدگاه مکتب انسان گرایانه، مطالعه موردی: واحدهای جامع دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 35-46]
  • کتابداران بررسی میزان استفاده از ابزارهای شبکه‌های اجتماعی در به اشتراک‌گذاری دانش بین کتابداران دانشگاه اصفهان [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 9-24]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی مطالعه تولیدات علمی جهانی کتابداری و اطلاع‌رسانی بر اساس مدارک نمایه شده در پایگاه وب علوم [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 81-96]
  • کتابداری و اطلاع‏رسانی تحلیل استنادی و ترسیم نقشه علمی مطالعات کتابداری و اطلاع‌رسانی در پایگاه استنادی "وب آو ساینس" از سال 1993 تا 2011 [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 9-22]
  • کتابدران بررسی رابطه جنسیت و رضایت شغلی با خلاقیت کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 109-120]
  • کتاب‌های فارسی میزان انطباق فهرستنویسی توصیفی پیشینه‌های کتابشناختی کتاب‌های فارسی موجود در لوح‌فشرده کتابشناسی ملی ایران (84 – 88) با AACR2 [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 47-62]
  • کشاورزی ایران امکان سنجی ایجاد کتابخانه ملی کشاورزی ایران: مطالعه موردی دیدگاه مدیران حوزه کشاورزی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 71-88]
  • کیفیت خدمات بررسی انتظارات کاربران و میزان رضایتمندی آنها از خدمات کتابخانه با استفاده از ابزار لایب کوال (مورد مطالعه: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت) [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 63-76]
  • کیفیت خدمات بررسی کیفیت خدمات مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری با به‌کارگیری روش‌شناسی‌ شش سیگما [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 25-38]
  • کیفیت خدمات سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دید کاربران با استفاده از مدل لایب کوال [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 97-108]
  • کودکان-کتاب و مواد خواندنی بررسی مشاغل در کتاب های داستان اجتماعی و دانش اجتماعی کودکان90-1380 [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 107-124]

ل

  • لایب کوال بررسی انتظارات کاربران و میزان رضایتمندی آنها از خدمات کتابخانه با استفاده از ابزار لایب کوال (مورد مطالعه: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت) [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 63-76]
  • لایب‌کوال بررسی کیفیت خدمات مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری با به‌کارگیری روش‌شناسی‌ شش سیگما [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 25-38]
  • لذت درک شده نقش دوره کارشناسی کتابداری و اطلاع‌رسانی بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان نسبت به اینترنت بر اساس مدل IAS [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 55-68]
  • لوح‌فشرده کتابشناسی ملی ایران میزان انطباق فهرستنویسی توصیفی پیشینه‌های کتابشناختی کتاب‌های فارسی موجود در لوح‌فشرده کتابشناسی ملی ایران (84 – 88) با AACR2 [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 47-62]

م

  • مجلات الکترونیکی بررسی میزان استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین از مجلات چاپی فارسی در مقایسه با مجلات الکترونیکی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 77-92]
  • مجلات چاپی فارسی بررسی میزان استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین از مجلات چاپی فارسی در مقایسه با مجلات الکترونیکی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 77-92]
  • مجلات علمی پژوهشی آسیب شناسی و تدوین چارچوب داوری آثار علمی: یک رویکرد کیفی [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 73-84]
  • مجموعه‌سازی بررسی چگونگی کاربرد فناوری اطلاعات در مجموعه سازی و سازماندهی منابع در کتابخانه‌های مرکزی و دانشکده‌ای دانشگاه‌های آزاد مستقر در شهر تهران [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 9-22]
  • مدیران امکان سنجی ایجاد کتابخانه ملی کشاورزی ایران: مطالعه موردی دیدگاه مدیران حوزه کشاورزی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 71-88]
  • مدل IAS نقش دوره کارشناسی کتابداری و اطلاع‌رسانی بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان نسبت به اینترنت بر اساس مدل IAS [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 55-68]
  • مراکز تحقیقاتی بررسی جریان اطلاعات در پژوهشکده‌های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 47-60]
  • مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی‌ علوم و فناوری اطلاعات بررسی کیفیت خدمات مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری با به‌کارگیری روش‌شناسی‌ شش سیگما [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 25-38]
  • مشاغل بررسی مشاغل در کتاب های داستان اجتماعی و دانش اجتماعی کودکان90-1380 [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 107-124]
  • مطالعات امکان سنجی امکان سنجی ایجاد کتابخانه ملی کشاورزی ایران: مطالعه موردی دیدگاه مدیران حوزه کشاورزی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 71-88]
  • مقیاس سنجش سواد اطلاعاتی چه نوع آزمونی برای اندازه‌گیری وضعیت مهارت‌های سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه پیام نور، مناسب است؟ [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 101-114]
  • مکتب انسانی مطالعه متغیرهای جمعیت شناختی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی و تأثیر آن بر ویژگی‌های روان شناختی کارآفرینی از دیدگاه مکتب انسان گرایانه، مطالعه موردی: واحدهای جامع دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 35-46]
  • منابع الکترونیکی بررسی میزان استفاده قضات شهر تهران از منابع چاپی و الکترونیکی کتابخانه‌های قوه قضائیه [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 61-70]
  • منابع الکترونیکی بررسی میزان استفاده از فناوری اطّلاعات در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر اهواز و مشکلات و موانع موجود در بهره‌گیری از آن در این کتابخانه‌ها [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 93-106]
  • منابع چاپی بررسی میزان استفاده قضات شهر تهران از منابع چاپی و الکترونیکی کتابخانه‌های قوه قضائیه [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 61-70]

ن

  • نیشابور (شهرستان) نقش کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیشابور در افزایش سواد اطلاعاتی شهروندان [دوره 6، شماره 20، 1392، صفحه 39-54]
  • نقشه تاریخ‎نگاشتی تحلیل استنادی و ترسیم نقشه تاریخ نگاشتی تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه وب‏آوساینس طی سال‌های 2000 تا 2009 [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 19-34]
  • نقشه علمی تحلیل استنادی و ترسیم نقشه علمی مطالعات کتابداری و اطلاع‌رسانی در پایگاه استنادی "وب آو ساینس" از سال 1993 تا 2011 [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 9-22]
  • نگرش بررسی دانش، نگرش و عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در به کارگیری کتابخانه ملی دیجیتال پزشکی ایران [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 49-56]

و

  • واحد علوم و تحقیقات بررسی میزان رضایت از ارائه خدمات کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد بازاریابی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 89-100]
  • وب 2 بررسی میزان آشنایی و استفاده کتابداران کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور از قابلیت‌های وب ۲ در محیط کار [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 57-72]
  • وب سایت کتابخانه بررسی وضعیت وب سایت‌های کتابخانه‌های دانشکده‌ای و پژوهشکده‌ای در دانشگاه شهید بهشتی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 23-34]
  • وب‌سنجی سنجش حضور علمی کشورهای خاورمیانه در وب؛ رویکردی‌ نو [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 97-103]

ه

  • هوش سازمانی بررسی رابطه‏ی هوش سازمانی و میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در کتابخانه‏های دانشگاه‏های دولتی شهر کرمان [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 35-46]