نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ‌و پرورش بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی و میزان خلاقیت دبیران آموزش و پرورش دبیران دبیرستان‌های دولتی و غیرانتفاعی شهرستان خمینی شهر در سال تحصیلی90-91 [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 7-18]
  • آموزش و پرورش شهر تهران منطقه دو بررسی تأثیر تحصیلات والدین در ارتقاء سطح سواد اطلاعاتی دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی مدارس دولتی و غیر دولتی منطقه 2 شهر تهران 91-1390 [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 81-88]

ا

  • ابزار لایب کوال تأثیر نگرش استفاده‌کننده واقعی و استفاده‌کننده غیرواقعی بر میزان ارائه خدمات کتابخانه ملی ایران [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 35-48]
  • ارزیابی ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های عمومی شهر همدان بر اساس الگوی لایب کوال [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 7-18]
  • ارزیابی عملکرد قابلیت سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) در نقشه نمایی شاخص‌های عملکرد کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 7-22]
  • اس بررسی میزان هم‌تألیفی پژوهشگران ایرانی حوزه روانشناسی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بین سال‌های 1390-1386 [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 81-92]
  • استفاده‌کنندگان غیرواقعی تأثیر نگرش استفاده‌کننده واقعی و استفاده‌کننده غیرواقعی بر میزان ارائه خدمات کتابخانه ملی ایران [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 35-48]
  • استفاده‌کنندگان واقعی تأثیر نگرش استفاده‌کننده واقعی و استفاده‌کننده غیرواقعی بر میزان ارائه خدمات کتابخانه ملی ایران [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 35-48]
  • اطلاع‌سنجی بررسی انتشارات علمی تولید شده در حوزه‌های کتاب‌سنجی، علم‌سنجی و اطلاع‌سنجی در پایگاه نمایه استنادی علوم به منظور مرزبندی بین این حوزه‌ها [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 63-73]
  • اعضای هیأت علمی بررسی میزان استفاده از وب (با رویکردی به وب نامرئی) بر اساس مدل تیپ ایده‌آل ماکس وبر: مطالعه موردی اعضای هیأت علمی دانشکده علوم دانشگاه باهنر کرمان [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 67-79]
  • اکو دیدگاه مسئولان و صاحب‌نظران فرهنگی کشور درباره راه‌اندازی مرکز اطلاع‌رسانی اکو در ایران [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 101-110]
  • الگوی ریچارد ای. کوپلمان بررسی رابطه‌ی عوامل سازمانی با بهره‌وری کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان همدان [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 109-123]
  • الگوی سروکوال سنجش کیفیت خدمات کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی (ع): مطالعه موردی کتابخانه‌های خارج از شهر مشهد [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 55-68]
  • الگوی لایب کوال ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های عمومی شهر همدان بر اساس الگوی لایب کوال [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 7-18]
  • الگوی نوسانات زنگی‌شکل سایبرنتیک و الگوی مدیریت مد زودگذر [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 37-50]
  • الگوهای کتابخانه‌ای ارائه الگوی مناسب کتابخانه‌های کودکان از منظر کتابداران متخصص [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 37-54]
  • انتقال دانش‌ضمنی ارتباط بین سرمایه‌ی اجتماعی و انتقال دانش‌ضمنی با به‌کارگیری دانش به‌روش مدل‌یابی معادلات ساختاری (مطالعه‌ی موردی: کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی) [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 23-38]

ب

  • بازاریابی ارزیابی استفاده از آمیخته بازاریابی در وب‌‌سایت‌های کتابخانه‌های تخصصی شهر تهران (حوزه علوم انسانی) [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 87-101]
  • بکارگیری دانش ارتباط بین سرمایه‌ی اجتماعی و انتقال دانش‌ضمنی با به‌کارگیری دانش به‌روش مدل‌یابی معادلات ساختاری (مطالعه‌ی موردی: کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی) [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 23-38]
  • بهره‌وری- عوامل سازمانی بررسی رابطه‌ی عوامل سازمانی با بهره‌وری کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان همدان [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 109-123]

پ

  • پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (آی بررسی میزان هم‌تألیفی پژوهشگران ایرانی حوزه روانشناسی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بین سال‌های 1390-1386 [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 81-92]
  • پایگاه‌های اطلاعاتی تحلیل هزینه – سودمندی منابع اطلاعاتی الکترونیکی کتابخانه مرکزی دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 69-80]
  • پژوهشگران خاورمیانه بررسی تطبیقی میزان استفاده پژوهشگران کشورهای خاورمیانه از شبکه‌های اجتماعی علمی [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 101-111]

ت

  • تیپ شناسی بررسی میزان استفاده از وب (با رویکردی به وب نامرئی) بر اساس مدل تیپ ایده‌آل ماکس وبر: مطالعه موردی اعضای هیأت علمی دانشکده علوم دانشگاه باهنر کرمان [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 67-79]
  • تحلیل شبکه اجتماعی چگونگی گردش اطلاعات در میان وب‌سایت‌های برتر علمی کشور (بررسی نظریه جهان کوچک در شبکه وب‌سایت‌های برتر علمی ایران) [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 85-95]
  • تحلیل شکاف سنجش کیفیت خدمات کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی (ع): مطالعه موردی کتابخانه‌های خارج از شهر مشهد [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 55-68]
  • تعالی سازمانی سنجش رابطه معنویت در محیط کار و تعالی سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 97-108]
  • تعامل انسان - رایانه مطالعه میزان رضایت‌مندی کاربران و کتابداران سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از محیط رابط کاربری نرم افزار سیمرغ، تحلیل عناصر و ویژگی‌های مطرح در آن [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 19-34]

ج

  • جی. آی. اس قابلیت سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) در نقشه نمایی شاخص‌های عملکرد کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 7-22]
  • جانشین‌پروری مدیریت استعداد و جانشین‌پروری در کتابخانه‌ها مطالعه‌ی موردی: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در شهر تهران [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 27-35]
  • جست‌وجوی کلیدواژه‌ای ارزیابی محیط‏های جست‌وجو در فهرست‏های پیوسته کتابخانه‏های دانشگاه‏های علوم پزشکی ایران و ارائه راه‌کارهای لازم در طراحی آن‌ها [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 19-36]
  • جست‌وجوی کنترل‌شده ارزیابی محیط‏های جست‌وجو در فهرست‏های پیوسته کتابخانه‏های دانشگاه‏های علوم پزشکی ایران و ارائه راه‌کارهای لازم در طراحی آن‌ها [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 19-36]
  • جست‌وجوی موضوعی ارزیابی محیط‏های جست‌وجو در فهرست‏های پیوسته کتابخانه‏های دانشگاه‏های علوم پزشکی ایران و ارائه راه‌کارهای لازم در طراحی آن‌ها [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 19-36]
  • جهان کوچک چگونگی گردش اطلاعات در میان وب‌سایت‌های برتر علمی کشور (بررسی نظریه جهان کوچک در شبکه وب‌سایت‌های برتر علمی ایران) [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 85-95]

خ

  • خدمات کتابخانه‌ای ارزیابی استفاده از آمیخته بازاریابی در وب‌‌سایت‌های کتابخانه‌های تخصصی شهر تهران (حوزه علوم انسانی) [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 87-101]
  • خدمات مرجع بررسی وضعیت و خدمات میز مرجع مجازی در کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 75-86]
  • خلاقیت بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی و میزان خلاقیت دبیران آموزش و پرورش دبیران دبیرستان‌های دولتی و غیرانتفاعی شهرستان خمینی شهر در سال تحصیلی90-91 [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 7-18]
  • خلاقیت رابطه فرهنگ سازمانی و خلاقیت کتابداران در کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 89-100]

د

  • دانش آموزان پیش دانشگاهی بررسی تأثیر تحصیلات والدین در ارتقاء سطح سواد اطلاعاتی دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی مدارس دولتی و غیر دولتی منطقه 2 شهر تهران 91-1390 [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 81-88]
  • دانشگاه آزاد اسلامی ویژگی‌های حمایتی کارآفرینی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی و کشف رابطه و تأثیر متغیرهای جمعیت شناختی بر ویژگی‌های حمایتی کارآفرینی آنان [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 7-16]
  • دانشگاه آزاد اسلامی مدیریت استعداد و جانشین‌پروری در کتابخانه‌ها مطالعه‌ی موردی: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در شهر تهران [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 27-35]
  • دانشگاه آزاد اسلامی کرج بررسی تأثیر هوش هیجانی (عاطفی) و مؤلفه‌های آن بر عملکرد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کرج [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 53-69]
  • دانشگاه بوعلی سینا همدان تحلیل هزینه – سودمندی منابع اطلاعاتی الکترونیکی کتابخانه مرکزی دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 69-80]
  • دانشگاه تهران بررسی مقایسه‌ای میزان استفاده کاربران کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران از فهرست برگه‌ای و فهرست رایانه‌ای [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 39-51]
  • دانشگاه شیراز بررسی رابطه کارآفرینی سازمانی و مدیریت دانش متخصصان علم اطلاعات و دانش‌شناسی شاغل در کتابخانه‌های دانشگاه شیراز [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 17-26]
  • دانشگاه شهید باهنر کرمان بررسی میزان استفاده از وب (با رویکردی به وب نامرئی) بر اساس مدل تیپ ایده‌آل ماکس وبر: مطالعه موردی اعضای هیأت علمی دانشکده علوم دانشگاه باهنر کرمان [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 67-79]
  • دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول– هیأت علمی رابطه کیفیت خدمات دریافتی کتابخانه از دیدگاه اعضای هیأت علمی و نگرش آنان نسبت به همکاری با کتابداران در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 49-66]
  • دبیران بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی و میزان خلاقیت دبیران آموزش و پرورش دبیران دبیرستان‌های دولتی و غیرانتفاعی شهرستان خمینی شهر در سال تحصیلی90-91 [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 7-18]

ر

  • رضایتمندی دانشجویان بررسی تأثیر میزان هوش هیجانی کتابداران بر رضایت‌مندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در کتابخانه‌های دانشگاه رازی [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 93-100]
  • رضایت‌مندی کاربران مطالعه میزان رضایت‌مندی کاربران و کتابداران سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از محیط رابط کاربری نرم افزار سیمرغ، تحلیل عناصر و ویژگی‌های مطرح در آن [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 19-34]
  • رضایت‌مندی کتابداران مطالعه میزان رضایت‌مندی کاربران و کتابداران سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از محیط رابط کاربری نرم افزار سیمرغ، تحلیل عناصر و ویژگی‌های مطرح در آن [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 19-34]
  • روانشناسی بررسی میزان هم‌تألیفی پژوهشگران ایرانی حوزه روانشناسی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بین سال‌های 1390-1386 [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 81-92]
  • روش دلفی ارائه الگوی مناسب کتابخانه‌های کودکان از منظر کتابداران متخصص [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 37-54]

س

  • سی) بررسی میزان هم‌تألیفی پژوهشگران ایرانی حوزه روانشناسی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بین سال‌های 1390-1386 [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 81-92]
  • سایبرنتیک سایبرنتیک و الگوی مدیریت مد زودگذر [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 37-50]
  • سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران سنجش رابطه معنویت در محیط کار و تعالی سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 97-108]
  • سازمان‌دهی دانش ارتباط بین سرمایه‌ی اجتماعی و انتقال دانش‌ضمنی با به‌کارگیری دانش به‌روش مدل‌یابی معادلات ساختاری (مطالعه‌ی موردی: کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی) [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 23-38]
  • سرمایه‌ی اجتماعی ارتباط بین سرمایه‌ی اجتماعی و انتقال دانش‌ضمنی با به‌کارگیری دانش به‌روش مدل‌یابی معادلات ساختاری (مطالعه‌ی موردی: کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی) [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 23-38]
  • سیستم اطلاعات جغرافیایی قابلیت سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) در نقشه نمایی شاخص‌های عملکرد کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 7-22]
  • سنجش کیفیت سنجش کیفیت خدمات کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی (ع): مطالعه موردی کتابخانه‌های خارج از شهر مشهد [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 55-68]
  • سنجش کیفیت خدمات کتابخانه سنجش کیفیت خدمات کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی (ع): مطالعه موردی کتابخانه‌های خارج از شهر مشهد [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 55-68]
  • سواد اطلاعاتی بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی و میزان خلاقیت دبیران آموزش و پرورش دبیران دبیرستان‌های دولتی و غیرانتفاعی شهرستان خمینی شهر در سال تحصیلی90-91 [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 7-18]
  • سواد اطلاعاتی بررسی تأثیر تحصیلات والدین در ارتقاء سطح سواد اطلاعاتی دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی مدارس دولتی و غیر دولتی منطقه 2 شهر تهران 91-1390 [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 81-88]

ش

  • شاخص‌های عملکرد قابلیت سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) در نقشه نمایی شاخص‌های عملکرد کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 7-22]
  • شبکه چگونگی گردش اطلاعات در میان وب‌سایت‌های برتر علمی کشور (بررسی نظریه جهان کوچک در شبکه وب‌سایت‌های برتر علمی ایران) [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 85-95]
  • شبکه‌های اجتماعی بررسی تطبیقی میزان استفاده پژوهشگران کشورهای خاورمیانه از شبکه‌های اجتماعی علمی [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 101-111]
  • شبکه‌های اجتماعی علمی بررسی تطبیقی میزان استفاده پژوهشگران کشورهای خاورمیانه از شبکه‌های اجتماعی علمی [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 101-111]

ص

  • صاحب‌نظران فرهنگی کشور دیدگاه مسئولان و صاحب‌نظران فرهنگی کشور درباره راه‌اندازی مرکز اطلاع‌رسانی اکو در ایران [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 101-110]

ض

  • ضریب مشارکت بررسی میزان هم‌تألیفی پژوهشگران ایرانی حوزه روانشناسی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بین سال‌های 1390-1386 [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 81-92]

ع

  • علم سنجی بررسی میزان هم‌تألیفی پژوهشگران ایرانی حوزه روانشناسی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بین سال‌های 1390-1386 [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 81-92]
  • علم‌سنجی بررسی انتشارات علمی تولید شده در حوزه‌های کتاب‌سنجی، علم‌سنجی و اطلاع‌سنجی در پایگاه نمایه استنادی علوم به منظور مرزبندی بین این حوزه‌ها [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 63-73]
  • عملکرد کارکنان بررسی تأثیر هوش هیجانی (عاطفی) و مؤلفه‌های آن بر عملکرد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کرج [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 53-69]

ف

  • فرهنگ سازمانی رابطه فرهنگ سازمانی و خلاقیت کتابداران در کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 89-100]
  • فهرست الکترونیکی بررسی مقایسه‌ای میزان استفاده کاربران کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران از فهرست برگه‌ای و فهرست رایانه‌ای [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 39-51]
  • فهرست برگه‌ای بررسی مقایسه‌ای میزان استفاده کاربران کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران از فهرست برگه‌ای و فهرست رایانه‌ای [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 39-51]
  • فهرست رایانه‌ای مطالعه میزان رضایت‌مندی کاربران و کتابداران سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از محیط رابط کاربری نرم افزار سیمرغ، تحلیل عناصر و ویژگی‌های مطرح در آن [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 19-34]
  • فهرست رایانه‌ای بررسی مقایسه‌ای میزان استفاده کاربران کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران از فهرست برگه‌ای و فهرست رایانه‌ای [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 39-51]
  • فهرست عمومی پیوسته ارزیابی محیط‏های جست‌وجو در فهرست‏های پیوسته کتابخانه‏های دانشگاه‏های علوم پزشکی ایران و ارائه راه‌کارهای لازم در طراحی آن‌ها [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 19-36]
  • فهرست‌ کتابخانه‌ای بررسی مقایسه‌ای میزان استفاده کاربران کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران از فهرست برگه‌ای و فهرست رایانه‌ای [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 39-51]

ک

  • کارآفرینی ویژگی‌های حمایتی کارآفرینی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی و کشف رابطه و تأثیر متغیرهای جمعیت شناختی بر ویژگی‌های حمایتی کارآفرینی آنان [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 7-16]
  • کارآفرینی سازمانی بررسی رابطه کارآفرینی سازمانی و مدیریت دانش متخصصان علم اطلاعات و دانش‌شناسی شاغل در کتابخانه‌های دانشگاه شیراز [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 17-26]
  • کاربر بررسی مهارت‌های ارتباطی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی شهر بوشهر از دیدگاه کتابداران و مراجعه‌کنندگان به کتابخانه: رویکردی مقایسه‌ای [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 51-61]
  • کاربران ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های عمومی شهر همدان بر اساس الگوی لایب کوال [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 7-18]
  • کتابخانه تحلیل هزینه – سودمندی منابع اطلاعاتی الکترونیکی کتابخانه مرکزی دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 69-80]
  • کتابخانه‌ مدیریت استعداد و جانشین‌پروری در کتابخانه‌ها مطالعه‌ی موردی: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در شهر تهران [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 27-35]
  • کتابخانه‌ تخصصی ارزیابی استفاده از آمیخته بازاریابی در وب‌‌سایت‌های کتابخانه‌های تخصصی شهر تهران (حوزه علوم انسانی) [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 87-101]
  • کتابخانه عمومی رابطه فرهنگ سازمانی و خلاقیت کتابداران در کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 89-100]
  • کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد بررسی مقایسه‌ای میزان استفاده کاربران کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران از فهرست برگه‌ای و فهرست رایانه‌ای [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 39-51]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی رابطه فرهنگ سازمانی و خلاقیت کتابداران در کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 89-100]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی ویژگی‌های حمایتی کارآفرینی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی و کشف رابطه و تأثیر متغیرهای جمعیت شناختی بر ویژگی‌های حمایتی کارآفرینی آنان [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 7-16]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی مهارت‌های ارتباطی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی شهر بوشهر از دیدگاه کتابداران و مراجعه‌کنندگان به کتابخانه: رویکردی مقایسه‌ای [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 51-61]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی وضعیت و خدمات میز مرجع مجازی در کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 75-86]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی تأثیر میزان هوش هیجانی کتابداران بر رضایت‌مندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در کتابخانه‌های دانشگاه رازی [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 93-100]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی- ایران قابلیت سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) در نقشه نمایی شاخص‌های عملکرد کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 7-22]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی– رابطه با هیأت علمی و برنامه‌های درسی رابطه کیفیت خدمات دریافتی کتابخانه از دیدگاه اعضای هیأت علمی و نگرش آنان نسبت به همکاری با کتابداران در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 49-66]
  • کتابخانه‏های دانشگاهی علوم پزشکی ارزیابی محیط‏های جست‌وجو در فهرست‏های پیوسته کتابخانه‏های دانشگاه‏های علوم پزشکی ایران و ارائه راه‌کارهای لازم در طراحی آن‌ها [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 19-36]
  • کتابخانه‌های عمومی ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های عمومی شهر همدان بر اساس الگوی لایب کوال [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 7-18]
  • کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی ارتباط بین سرمایه‌ی اجتماعی و انتقال دانش‌ضمنی با به‌کارگیری دانش به‌روش مدل‌یابی معادلات ساختاری (مطالعه‌ی موردی: کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی) [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 23-38]
  • کتابخانه‌های عمومی استان همدان بررسی رابطه‌ی عوامل سازمانی با بهره‌وری کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان همدان [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 109-123]
  • کتابخانههای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزان کاربست عناصر پنج‌گانه مدیریت راهبردی کالدول و اسپینکز در کتابخانههای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 71-83]
  • کتابخانه‌های کودکان ارائه الگوی مناسب کتابخانه‌های کودکان از منظر کتابداران متخصص [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 37-54]
  • کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی سنجش کیفیت خدمات کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی (ع): مطالعه موردی کتابخانه‌های خارج از شهر مشهد [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 55-68]
  • کتابدار بررسی مهارت‌های ارتباطی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی شهر بوشهر از دیدگاه کتابداران و مراجعه‌کنندگان به کتابخانه: رویکردی مقایسه‌ای [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 51-61]
  • کتابدار بررسی رابطه‌ی عوامل سازمانی با بهره‌وری کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان همدان [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 109-123]
  • کتابداران رابطه فرهنگ سازمانی و خلاقیت کتابداران در کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 89-100]
  • کتابداران ویژگی‌های حمایتی کارآفرینی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی و کشف رابطه و تأثیر متغیرهای جمعیت شناختی بر ویژگی‌های حمایتی کارآفرینی آنان [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 7-16]
  • کتابداران رابطه کیفیت خدمات دریافتی کتابخانه از دیدگاه اعضای هیأت علمی و نگرش آنان نسبت به همکاری با کتابداران در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 49-66]
  • کتاب‌سنجی بررسی انتشارات علمی تولید شده در حوزه‌های کتاب‌سنجی، علم‌سنجی و اطلاع‌سنجی در پایگاه نمایه استنادی علوم به منظور مرزبندی بین این حوزه‌ها [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 63-73]
  • کرمانشاه رابطه فرهنگ سازمانی و خلاقیت کتابداران در کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 89-100]
  • کیفیت خدمات سنجش کیفیت خدمات کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی (ع): مطالعه موردی کتابخانه‌های خارج از شهر مشهد [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 55-68]
  • کیفیت خدمات ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های عمومی شهر همدان بر اساس الگوی لایب کوال [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 7-18]
  • کیفیت خدمات کتابخانه‌ای تأثیر نگرش استفاده‌کننده واقعی و استفاده‌کننده غیرواقعی بر میزان ارائه خدمات کتابخانه ملی ایران [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 35-48]
  • کودکان ارائه الگوی مناسب کتابخانه‌های کودکان از منظر کتابداران متخصص [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 37-54]

ل

  • لیب‌کوال رابطه کیفیت خدمات دریافتی کتابخانه از دیدگاه اعضای هیأت علمی و نگرش آنان نسبت به همکاری با کتابداران در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 49-66]

م

  • متخصصان علم اطلاعات و دانش‌شناسی بررسی رابطه کارآفرینی سازمانی و مدیریت دانش متخصصان علم اطلاعات و دانش‌شناسی شاغل در کتابخانه‌های دانشگاه شیراز [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 17-26]
  • متخصصان کتابداری ارائه الگوی مناسب کتابخانه‌های کودکان از منظر کتابداران متخصص [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 37-54]
  • محیط جست‌وجو ارزیابی محیط‏های جست‌وجو در فهرست‏های پیوسته کتابخانه‏های دانشگاه‏های علوم پزشکی ایران و ارائه راه‌کارهای لازم در طراحی آن‌ها [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 19-36]
  • محیط رابط کاربر مطالعه میزان رضایت‌مندی کاربران و کتابداران سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از محیط رابط کاربری نرم افزار سیمرغ، تحلیل عناصر و ویژگی‌های مطرح در آن [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 19-34]
  • مدیریت استعداد مدیریت استعداد و جانشین‌پروری در کتابخانه‌ها مطالعه‌ی موردی: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در شهر تهران [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 27-35]
  • مدیریت دانش بررسی رابطه کارآفرینی سازمانی و مدیریت دانش متخصصان علم اطلاعات و دانش‌شناسی شاغل در کتابخانه‌های دانشگاه شیراز [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 17-26]
  • مدیریت راهبردی میزان کاربست عناصر پنج‌گانه مدیریت راهبردی کالدول و اسپینکز در کتابخانههای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 71-83]
  • مدیریت مد سایبرنتیک و الگوی مدیریت مد زودگذر [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 37-50]
  • مد زوگذر سایبرنتیک و الگوی مدیریت مد زودگذر [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 37-50]
  • مدل کالدول و اسپینکز میزان کاربست عناصر پنج‌گانه مدیریت راهبردی کالدول و اسپینکز در کتابخانههای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 71-83]
  • مدل معادلات ساختاری ارتباط بین سرمایه‌ی اجتماعی و انتقال دانش‌ضمنی با به‌کارگیری دانش به‌روش مدل‌یابی معادلات ساختاری (مطالعه‌ی موردی: کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی) [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 23-38]
  • مرکز اطلاع‌رسانی دیدگاه مسئولان و صاحب‌نظران فرهنگی کشور درباره راه‌اندازی مرکز اطلاع‌رسانی اکو در ایران [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 101-110]
  • میز مرجع مجازی بررسی وضعیت و خدمات میز مرجع مجازی در کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 75-86]
  • مشارکت علمی بررسی تطبیقی میزان استفاده پژوهشگران کشورهای خاورمیانه از شبکه‌های اجتماعی علمی [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 101-111]
  • معنویت در محیط کار سنجش رابطه معنویت در محیط کار و تعالی سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 97-108]
  • منابع اطلاعاتی تحلیل هزینه – سودمندی منابع اطلاعاتی الکترونیکی کتابخانه مرکزی دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 69-80]
  • مهارت‌های ارتباطی بررسی مهارت‌های ارتباطی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی شهر بوشهر از دیدگاه کتابداران و مراجعه‌کنندگان به کتابخانه: رویکردی مقایسه‌ای [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 51-61]

ن

  • نرم افزار کتابخانه‌ای سیمرغ مطالعه میزان رضایت‌مندی کاربران و کتابداران سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از محیط رابط کاربری نرم افزار سیمرغ، تحلیل عناصر و ویژگی‌های مطرح در آن [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 19-34]
  • نرم افزارهای کتابخانه‌ای مطالعه میزان رضایت‌مندی کاربران و کتابداران سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از محیط رابط کاربری نرم افزار سیمرغ، تحلیل عناصر و ویژگی‌های مطرح در آن [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 19-34]
  • نویسندگان ایرانی بررسی میزان هم‌تألیفی پژوهشگران ایرانی حوزه روانشناسی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بین سال‌های 1390-1386 [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 81-92]

و

  • والدین بررسی تأثیر تحصیلات والدین در ارتقاء سطح سواد اطلاعاتی دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی مدارس دولتی و غیر دولتی منطقه 2 شهر تهران 91-1390 [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 81-88]
  • وب‌سایت کتابخانه ای ارزیابی استفاده از آمیخته بازاریابی در وب‌‌سایت‌های کتابخانه‌های تخصصی شهر تهران (حوزه علوم انسانی) [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 87-101]
  • وب‌سایت کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی وضعیت و خدمات میز مرجع مجازی در کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 75-86]
  • وب سایت‌های برتر دانشگاه‌ها چگونگی گردش اطلاعات در میان وب‌سایت‌های برتر علمی کشور (بررسی نظریه جهان کوچک در شبکه وب‌سایت‌های برتر علمی ایران) [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 85-95]
  • وب سنجی چگونگی گردش اطلاعات در میان وب‌سایت‌های برتر علمی کشور (بررسی نظریه جهان کوچک در شبکه وب‌سایت‌های برتر علمی ایران) [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 85-95]
  • وب مرئی بررسی میزان استفاده از وب (با رویکردی به وب نامرئی) بر اساس مدل تیپ ایده‌آل ماکس وبر: مطالعه موردی اعضای هیأت علمی دانشکده علوم دانشگاه باهنر کرمان [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 67-79]
  • وب نامرئی بررسی میزان استفاده از وب (با رویکردی به وب نامرئی) بر اساس مدل تیپ ایده‌آل ماکس وبر: مطالعه موردی اعضای هیأت علمی دانشکده علوم دانشگاه باهنر کرمان [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 67-79]

ه

  • هزینه – سودمندی تحلیل هزینه – سودمندی منابع اطلاعاتی الکترونیکی کتابخانه مرکزی دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 9، شماره 32، 1395، صفحه 69-80]
  • هم‌تألیفی بررسی میزان هم‌تألیفی پژوهشگران ایرانی حوزه روانشناسی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بین سال‌های 1390-1386 [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 81-92]
  • همکاری رابطه کیفیت خدمات دریافتی کتابخانه از دیدگاه اعضای هیأت علمی و نگرش آنان نسبت به همکاری با کتابداران در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 49-66]
  • هوش هیجانی بررسی تأثیر میزان هوش هیجانی کتابداران بر رضایت‌مندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در کتابخانه‌های دانشگاه رازی [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 93-100]
  • هوش هیجانی بررسی تأثیر هوش هیجانی (عاطفی) و مؤلفه‌های آن بر عملکرد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کرج [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 53-69]
  • هوش هیجانی کتابدارن بررسی تأثیر میزان هوش هیجانی کتابداران بر رضایت‌مندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در کتابخانه‌های دانشگاه رازی [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 93-100]